יום שישי, 26 במרץ 2010

שישי

כוסית יין מוסקטו סלקטד יאנג שניה. פקק הברגה ולא שעם. אני אוהבת פקקי שעם אבל אחרי שראיתי באוסטרליה את העצים מהם מפיקים את השעם, אני לא מחרימה פקקי הברגה. למרות שהרבה יותר קשה לפתוח אותם. צריך להחזיק גבר בצמוד. היום הצלחתי לבד. שישי בערב חייבים לשתות. יש מצוה כזו.
לקחתי לשבת מהאוזן חלק מהעונה השישית של סיינפלד. ראיתי 2-3 פרקים והלכתי לישון. ישנתי כל אחה"צ והערב. עכשיו זמן לאינטרנט. אין לי פערים להשלים בסדרות הקבועות. אין לי כח לקרוא עיתון. נחמד לשמוע את שלום גד, הוא באמת מעולה, כבר מהאזנה ראשונה. לוקח לו שנה לרדת, אפילו שיש לי פס ממש רחב.
נראה לי שאנסה לא ללכת להופעות לפחות עד סוף החג. אני רוויה. אני רוצה לראות רק את רונה. גם לשמוע יכול להיות מספיק טוב.
עוד לא האזנתי לחדש של ערן צור! אני לא מאמינה על עצמי ולא יודעת למה בדיוק אני מחכה. עכשיו יכול היה להיות זמן ממש טוב בשביל לעשות את זה.
יש לי את החדש של קיצו. אותו פתחתי בלי שהיות מיותרות. הוא טוב. בהתחלה הם מזכירים לי את איטליז שלא מדברים אליי אבל אחרי זה הקו משתנה ואני יותר מתחברת אליו. שווה האזנה, בטח יהיה/יש בבאנדקאמפ.

אני מתפללת שיהיה מזג אוויר סגרירי גם מחר כדי שהפיקניק המשפחתי לא ייצא לפועל ויישאר בין ארבעה קירות. יותק רל לברוח כשנמאס כשזה פה קרוב. קצת מבאס לחשוב שכל היום יילך לי על משפחתיות אבל עם הצד של גיסי אנחנו יותר מאופקים, גם אם לא בהכרח נסבלים יותר. יש מתח באוויר. מנסים להיות מנומסים, קורקטיים, בלי פליטות פה טיפוסיות. פחות "אנחנו" וזה לא רע.

כמו תמיד אני אחראית על הסלט. הידעתם שקילו מלפפונים עולה היום 9.80 ש"ח? מטורף! לא מאמינה שאנחנו נותנים להם להירקב במקרר. גם העגבניות לא זולות, 6.80 ש"ח לקילו.

חידשתי את המנוי לאוזן כי יש מבצע לרגל החג. קניתי מתנות לילדים לימי ההולדת ולחג.

מבצעי היין לרגל החג בסופרים החלו כבר לפני שבועיים שלושה לפחות. הצטיידתי לפני שבועיים או פחות בארבעה והיום התברר לי שאני צריכה התחדשות והתחמשות כבר ביום ראשון. ארבעה במאה.

אני מקווה שאצליח למכור כמה מספריי המיותרים באמצעות האינטרנט. הזנתי כבר שבעים ספרים ועדיין לא קבלתי אף שיחה. יש עכשיו מבצע ספרי שירה באתר הספריה החדשה ושני קבצי שירי אבידן בחצי מחיר קורצים לי.

המחשב סיים להוריד את הדיסק. איזה כיף. אני נהנית ממנו ביותר. גם החדש של פוליקר לא רע בכלל אם כי טרם יצא לי להאזין לכולו ברצף. גם לחוה לא האזנתי עד סופו. בא לי לתת אותו לאבי כמתנת יומולדת כפי שכבר עשיתי בעבר. קשה לי להתאהב בשיריה החדשים. הכתיבה שלה לא מדברת אליי.

עכשיו אני מחכה שיגיע הדיסק החדש של דיויד ברוזה.

נורא באופנה עכשיו בבלוגים השונים להגריל מתנות לקוראים המגיבים. זה רעיון נורא טוב בשביל להוציא את המגיבים מהחורים. לי אין מגיבים כמעט בכלל. יש לי כרטיס זוגי לסרט "הנער משום מקום" בלב באמצע שבוע. אגריל אותו בין המגיבים! אז הנה, סיבה טובה להגיב. אבל בנקודה זו אני חייבת להיות כנה ואמיתית ולציין שראיתי את הסרט השבוע והוא ממש גרוע לדעתי ואני מצטערת שהלכתי לראותו למרות שלא הייתי יכולה להימנע מכך בשום מחיר. אם עניין החלוקה והתגובות יעבוד, אתחיל לחלק ספרים וכו'.

במשך כל הסרט חיכיתי שאמא שלו תידרס, שיקרה משהו מעניין. השחקנית שמשחקת אותה ממש מכוערת. הדמות של פול מזכירה יותר עכברון, ג'ון מועבר כערס מגעיל וגם חתיך מדי. אפילו הקטע של הפסקול דפוק בסרט הזה. אפילו ACROSS THE UNIVERSE מלפני שנתיים היה פחות גרוע.

הדבר הכי טוב בסרט - אורכו - פחות משעתיים וללא הפסקה. רע רע רע.

זהו. עוברת בחזרה לסיינפלד עד העייפות הגדולה שתפיל אותי ללילה עמוס חלומות כנראה.

שבת שלום ולילה טוב!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה