יום ראשון, 21 במרץ 2010

חולשה



בפוסט הקודם כתבתי שאני מנסה לא לקנות את החדשים של ערן צור וחוה אלברשטיין וכבר למחרת קניתי אותם וגם את פוליקר החדש. איזה כיף.
את הספר סיימתי ביום שישי ועברתי לספר הבא, 'פטיט אנגלז' של קתרין סנדרסון בהוצ' ידיעות אחרונות ואני ממש מרוצה ממנו. לא ציפיתי שיהיה כה מוצלח עבורי.

------------------אזהרת ספויילר------------
המספרת חולקת את סיפורה האישי כאנגליה שהיגרה לצרפת כי זה היה חלומה. היא משתקעת שם, מכירה בחור, יולדת לו ילדה ולמרות זאת לא הכל מושלם. הוא עובד המון שעות, היא מרגישה חדורית (=חד-הורית), פותחת בלוג, נהיית פופולרית, מכירה אנשים בזכות הבלוג וגם נסחפת לתוך רומן, באופן טבעי. רע לה עם זה והמצפון אוכל אותה וזהו. אני לא אספר מה הלאה כדי לא להרוס למי שירצה לקרוא ואני ממליצה לקרוא, בעיקר לבנות ולפרנקופילים. נורא עושה חשק לכתוב ספר.

השבוע אנסה להביא אוכל מהבית ולא לאכול בחוץ מדי יום. היום כבר אכלתי בחוץ.
השבוע ארשום כל מה שאוכל. (יותר ירקות)
השבוע אנסה ללכת לפחות הופעות.
השבוע אלך יותר ברגל ואשתה פחות יין.
השבוע אקרא גם את חלק א' של הארץ, לא רק את הגלריה, לפחות את הכותרות! אבל ממחר...

השנה לא אקנה בשמים!!!! המבצעים התמידיים והמשתנים על הבשמים, ולא רק לפני החגים, יחד עם הקרבה הגיאוגרפית לסופר פארם בו איני קונה איפור וקרמים, מאתגרים אותי.
 
ולא לחזור לשתות שוקו בשקיייייייית לעולם!!!

זהו להפעם. אלה היו החלטות לשנה החדשה שמתחילה בחודש ניסן ובעיקר לשבוע הקרוב.
הקבוצה נתבקשה להוריד קילו השבוע. אני רוצה לרדת קילו. אני יכולה לרדת קילו. רק לוותר על עוד כמה מרכיבים בתפריט כמו יין ושוקולד. יותר ירקות. למה עדיין אין ירקות בטעם יין ושוקולד?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה