יום ראשון, 25 באפריל 2010

כשהריחוק מתרסק

האקס שלי הוא עכשיו גם שכן שלי. לא ראיתי אותו שלוש וחצי שנים. לא הסתובבתי בשכונה "שלו", שלי לשעבר. עכשיו הוא גר ממש ליד בית הספר של האחיינית שלי. דקה מגן השעשועים "שלי". זה לא פייר. זה מעצבן. זה לא נעים. הוא גר בבניין חדש ויפה עם החברה שלו. אולי עם מרפסת חזיתית. אולי עם כלב או חתול. או תוכי.

אני לא מקנאה בחיים החדשים שלו, אני רק רוצה שלא יהיו כל כך קרובים אליי. אני לא רוצה להיתקל במי מהם בסופר או בפיצריה או בגלידריה או ברחוב. אני לא רוצה להיתקל בהם. ומגיע לי. וזה לא הוגן מצידו לעבור לגור כל כך קרוב אליי.

וזה לא משנה שעברו כבר כל כך הרבה שנים, יש דברים שפשוט לא עושים. כן, כל העולם סובב סביבי. כן, זה מפריע לי. אבל חוץ מלעבור לעיר אחרת אין לי הרבה מה לעשות. או להיות פחות אכפתית לגבי זה. כנראה שזה מה שאעשה בסופו של דבר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה